Friday, December 17, 2010

Εταιρική Ταυτότητα & Εταιρική Εικόνα - Β΄ Έκδοση

Αξιοποιήστε στο μέγιστο όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της επιχείρησης σας μέσα από δοκιμασμένες στρατηγικές και διαδικασίες για το σχεδιασμό, την εκπόνηση και την υλοποίηση προγραμμάτων εταιρικής ταυτότητας. Δίνονται απαντήσεις σε πολλά σύγχρονα ερωτήματα προβολής της επιχείρησης που σχετίζονται, παράλληλα με τις καταναλωτικές, και με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές ευαισθησίες των καταναλωτών. Παρατίθενται, επίσης, δύο μελέτες περίπτωσης εταιρικών ταυτοτήτων (STARBUCKS CORPORATION και NIKE), μέσα από τις οποίες ο αναγνώστης εξοικειώνεται με τις σύγχρονες πρακτικές για το «χτίσιμο» της εταιρικής ταυτότητας.

No comments:

Post a Comment